Der var først morgenmad kl. 8 på hotellet, så klokken blev 8.30 inden jeg kom af sted. Men så havde jeg også en rigtig dejlig tur. Mest på skov- og markstier. Over broer og langs vandløb.




På et tidspunkt, da jeg er inde og få en ekstra gang morgenmad, går de tre brødre forbi udenfor. Senere må de have siddet indenfor på en anden bar jeg går forbi lidt efter. For selv om jeg går til, kan jeg ikke se dem.





Det er en rigtig dejlig dag.
Selv om der er en stigning til 800m og jeg havde frygtet lidt at det ville være for hårdt, så føles det ikke sådan. Og bjergene og udsigten er meget smuk.
Fandt alberget i Tineo kl. godt 2 og fik en seng, et bad, vasket støvler og tøj i nævnte rækkefølge.
Det er første dag, hvor der er en chance for at mine støvler kan nå at tørre.


Derefter går det ind til byen, for at få noget at spise. Jeg har snart spist kylling nogle gange, men det er noget af det jeg nemmest kan genkende på menukortet.
Får SMS fra mor. Hun har modtaget den pakke jeg sendte hjem. HURRA for det.
Byen er meget kedelig og uinteressant.

Alberget er fyldt. Vi er 19 spaniere, 4 italienere og en dansker. I dag var jeg rigtig ærgerlig over ikke at kunne ret meget spansk. Hospitalieroen fortæller en masse om de næste dages rute over bjergene og folk virker meget usikre og uforberedte. Måske er jeg bare godt forberedt eller også er jeg for naiv. Men jeg holder mig nu til min plan, Så sikker er jeg alligevel på mig selv.

