Igen er det tidligt op og afsted efter en rolig nat. Jeg er vant til at ”larme” en del når jeg har fået noget at drikke om aftenen. Så jeg spurgte Frank om jeg havde snorket. ”Nej du snorkede ikke, men man kunne godt høre at du sov” var svaret. Han er nu så galant og omsorgsfuld ham Frank.
Men det gik derudad på en dejlig grussti. Og mine ben har det bedre i dag. Så jeg kan nyde det igen.







Frank og Hansjürgen er her selvfølgelig, men der er også rigtig mange andre mennesker her. Gad vide hvor de kommer fra. Jeg har ikke set dem ude på ruten.
Efter tøjvask går Frank, Hansjürgen og jeg ud i gården og snakker. Jeg kan mærke der er en underlig stemning. Mine to venner er åbenbart blevet uvenner over et eller andet. Jeg går alene ud i den varme by for at finde noget at spise.
Finder heldigvis en grillbar med en masse unge mennesker, så jeg får stillet sulten, men det er lige pludselig ikke så sjovt at spise alene.


