I dag lige ud af en grussti med vinmarker på begge sider. Hele dagen.



Kedeligt vejr, kedelig sti og kedelig dag..


Ligesom jeg ankommer til Torremegia begynder regnen at vælte ned. Gudskelov har jeg nu asfalt under støvlerne for lige ved alberget er der et stykke med lerjord jeg skal over og jeg kan hilse at sige at det er glat som ind i h…….



