Endnu en dag gennem dejlig natur.









Det har været en skøn dag og jeg kunne godt have gået meget længere, men jeg har lovet Ida at overnatte i conventet. Og der skulle også være rigtig skønt.
Bliver modtaget af Padre Javier og får mit eget værelse, da jeg går alene og er kvinde. Der er fællesspisning om aftenen og det forventes at man deltager i aftenmessen.




Ida og jeg fjoller lidt rundt inden vi skal i seng. Måske fordi vi ved/eller tror, at vi får en rolig nat, da vi har fået eneværelser pga at vi er kvinder. Og i øvrigt ikke kom ind ad døren samtidig. Havde vi gjort det havde vi jo bare fået et dobbeltværelse.
Vi er måske også lidt fjollede fordi vi lige har være på bar, lige over for klosteret. Der traf jeg to tyske pilgrimme, som hurtigt døbte mig Danich Dynamite. Måske fordi vi havde en diskussion om hvorvidt det var absolut nødvendigt at besøge hver eneste bar man kom forbi. Hvor jeg syntes det var lidt vigtigere at bevæge sig fremad, rent fysisk.
Apropos nattero så var der en pilgrim der blev syg om natten og han kastede op på sovesalen, på toilettet og på gangen næsten uden for min dør. Så der var temmelig meget opstandelse.

