

Fulgtes med de to østriske kvinder. Det var dejligt med lidt selskab og luften var frisk efter nattens tordenvejr.

Og naturen var ekstra smuk i dag. Og igen i dag skulle vi gå en omvej på omkring 8 km for at find et sted at sove.

Oliva de Plasencia, en lille landsby med den skønneste bar og et hyggeligt alberge hvor vi spiste til aften, efter at have tilbragt et par timer i baren sammen med de lokale.
Det er nu dejligt at dele sin dag med andre.

