
Er rigtig smuk dag med klart vejr. Ikke så underligt for i dag er det min søn Thomas fødselsdag. Så selvfølgelig er det et skønt vejr.


Og vi kommer til et arkæologisk område hvor man er i færd med en stor udgravning








Jeg mister de andre da jeg skal forcere endnu et vådområde hvor der ikke er nogen trædesten. Så jeg må smide støvlerne og gå barfodet i det kolde vand.
Det er helt sindssygt varmt i dag. Solen bager og da jeg står og betragter en stork der spankulerer rundt, bliver jeg pludselig angrebet af en hveps. Den kommer i klemme bag mine solbriller og stikker mig på øjenlåget.
Fik et værelse for natten på hostal Montesol som lå lige ud til landevejen.

