

Så er der ‘kun’ 569 km tilbage og jeg som føler at jeg har gået i hundrede år



Og skulle nogen være i tvivl (Ida) om det er en tyr eller bare en ko man har foran sig, så skal jeg hilse at sige at de lyder meget forskelligt.


Da jeg ankommer, er der bare fyldt med pilgrimme som sidder bænket om et langbord og spiser. Men i Spanien er der altid plads til en til. Så der blev også plads til mig.



