


I dag skal jeg op i 1400 ms højde og udsigten er ganske flot








Overnattede i det kommunale albergue. Vi var 16 pilgrimme. Det var p…. koldt og de sanitære forhold var meget ringe. Der var 1 bad/toilet og når man låste døren var den næsten umulig at låse op i gen. Så det var vigtigt at man orienterede de andre om at man gik på toilettet, så de kunne hjælpe med at få døren op. Ellers havde jeg garanteret siddet der endnu.
Og så var jeg ovenikøbet henvist til en overkøje. ØV. Hele køjesengen sejlede hver gang jeg skulle op eller ned af stigen.
Klaske og gik jeg ud for at finde en bar eller et sted at spise.
Vi spiste middag på Casa Irene, der var den eneste mulighed. Vi bestilte kylling, som desværre var mangelfuldt tilberedt Jeg var nogenlunde heldig, hvilket man ikke kan sige om den Klaske fik. Hun sendte den ud i køkkenet to gange for at få den gennemstegt. Hvilket ikke lykkedes.
Jeg var lykkelig for at jeg havde været så forudseende at indtage et dejligt måltid tidligere på eftermiddagen.

