03. maj Puebla de Sanabria-Lubian 33km

I dag skal jeg op i 1400 ms højde og udsigten er ganske flot

Og lige pludselig er der sne ret tæt på og vi er i maj måned

Kommer igennem en lille by hvor indbyggertallet nok ikke er så højt
Og hvordan skal man lige forstå den her
Der er da et eller andet galt her. Det er en sti til at gå på og ikke en flod til at sejle på
På vej ned af bjerget krydser jeg motorvejen og ser en restaurant hvor jeg fristes til et måltid oven på dagens strabadser. Det smagte himmelsk

Overnattede i det kommunale albergue. Vi var 16 pilgrimme. Det var p…. koldt og de sanitære forhold var meget ringe. Der var 1 bad/toilet og når man låste døren var den næsten umulig at låse op i gen. Så det var vigtigt at man orienterede de andre om at man gik på toilettet, så de kunne hjælpe med at få døren op. Ellers havde jeg garanteret siddet der endnu.

Og så var jeg ovenikøbet henvist til en overkøje. ØV. Hele køjesengen sejlede hver gang jeg skulle op eller ned af stigen.

Klaske og gik jeg ud for at finde en bar eller et sted at spise.
Vi spiste middag på Casa Irene, der var den eneste mulighed. Vi bestilte kylling, som desværre var mangelfuldt tilberedt Jeg var nogenlunde heldig, hvilket man ikke kan sige om den Klaske fik. Hun sendte den ud i køkkenet to gange for at få den gennemstegt. Hvilket ikke lykkedes.

Jeg var lykkelig for at jeg havde været så forudseende at indtage et dejligt måltid tidligere på eftermiddagen.

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Cookie indstillinger
Accept
Privacy & Cookie policy
Cookie- og Privatlivspolitik
Cookie navn Aktiv

Hvem er jeg

Min hjemmeside adresse er: https://jettescamino.dk.

Der er lige p.t ikke mulighed for at efterlade kommentarer på sitet.

 
Save settings
Cookie indstillinger