


Og så går det ellers lige så stille opad.







Ankommer til Puebla de Sanabria. Hvor den sidste seng er taget på alberget. Overfor ligger der et trucker hotel. Så der får jeg et ok værelse. Men det vise sig at der er voldsomt meget trafik på gangen i løbet af natten.
Jeg får besøg af Klaske og flere andre fra alberget. Vi vil spise sammen på restauranten i stueetagen hvor jeg bor.
Vi venter længe på at bestille aftensmad. Men så viser det sig at kokken er blevet syg og vi må nøjes med en boccadillo. Men rødvin det kan vi da heldigvis få. Det blev også til lidt andet. Så jeg er glad for at jeg kun skal op af trappen for at gå til ro.



