Næste morgen regner det selvfølgelig.



Ruten kan heller ikke længere fange mig. Stien er åbenbart blevet renoveret i 2010, som var et helligt år.
Så den er helt planeret med rødt grus. Meget unaturligt. Jeg er også irriteret over de andre pilgrimme.



For her trådte Arne sit sidste skridt på caminoen for mindre end en måned siden. Det giver godt nok stof til eftertanke. RIP Arne. Jeg kendte ham ikke, men har siden truffet hans enke.

Ankommer til Estrella og får en seng på det samme alberge jeg boede på for 5 år siden.

