Det går slet ikke godt. Er på smertestillende og iført støttebind og vandrestok. Det er rigtig øv.
Mødte en spanier, bosiddende i Madrid, som fortalte at Madridruten ikke er ret kendt. Faktisk slet ikke. Han havde aldrig hørt om nogen, der har gået den. Og han vidste slet ikke at man kunne krydse bjergkæden mellem Madrid og Segovia, som vandrer. Vi snakkede en del sammen og han udnævnte mig til Camino ekspert, da jeg har gået så mange forskellige ruter. Og han ville også bruge mine erfaringer til selv at gå ruten og arbejde på at gøre den mere kendt og få grundlagt nogle flere alberger på ruten. Så måske fører min sidste Camino-vandring til noget, til glæde for andre.














Finder overnatning i El Acebo. Holder samtlige andre vågen hele natten fordi jeg ikke kan støtte på det ene ben og er nødsaget til at klamre mig til køjerne når jeg hopper ud på toilettet. Hvilket jeg gør tit da jeg ikke kan sove for smerter.

