Ankom til Cadiz i blæst og regn



Besøg i den smukke katedral, hvor vi fik vores første stempel i pilgrimspasset.


De røde afspærringer gik igen i alle de byer vi kom igennem og jeg havde en stor forventning om at se hvad de egentlig skulle bruges til, når vi nåede til Sevilla i påskeugen.


Så går turen ud mod Castillo de San Sebastian.





Et ret spændende forsvarsværk. Politiet har stadig en base her.




Inde i centrum er der en stor demonstration. Primært mod turister og dem der lejer ud til turister. “Lad os tage vores nabolag tilbage”. Der var nu ingen der generede os, men jeg læste at det var en demonstration der foregik i 80 af de største byer i Spanien, på denne dag. På en måde kan jeg måske godt forstå dem, men tænk hvis jeg aldrig skulle føle mig velkommen i Spanien længere.




På vej ud af den gamle bydel i Cádiz

