Den her egn af Spanien består meget af små forfaldne landsbyer. Ikke desto mindre er de stolte af at være en del af pilgrimsvejen, så der er ikke sparet på guiderne med opslag om værdighed og historie.




Pludselig kommer der en flok cyklister forbi på den ensomme sti. Det er ikke nemt at køre her og vi får lige en lille snak.



Kommer gennem et stort område hvor al vegetation ser ud som om det er dødt og fuldstændig overgroet med lav.

Det lykkedes heldigvis at få noget at spise og jeg får snakket videre med de cyklende pilgrimme, som har fundet den samme bar. De syntes at det er ret flot at jeg går her alene.


Spiser til aften på en nærliggende bar sammen med Klaske og nogle andre pilgrimme.
Og gik til ro i et meget spartansk alberge.


