
Efter en fiesta I Leon, har man ikke sovet ret meget. Og det selv om at man ikke deltager. De var dårligt stoppet kl. 6,00 da vi gik ud af byen. Og så var det ovenikøbet andendagen.
Jeg fandt nemt ud af Leon, hvor 4 spanier måtte have hjælp fra en lokal. Og de blev så nødsaget til at følge efter os videre.


Fandt et privat herberg med dobbeltværelser, rigtige senge og sengetøj. Skønt.


Men der lugter af sure tæer overalt. Måske er det mine støvler. Jeg må gå i bad to gange inden min fødder holder op med at lugte
Inden frokost kommer Hollænderne. Og vi spiser sammen.
Efter maden serverer værtinden noget der lignede eddike og olie. Det viste sig imidlertid at det var spiritus. Puha føj. Det smager noget i stil med Grappa. Som jeg absolut ikke kan lide.
Agnes og jeg går i den lokale bar. Der var ca. 50 personer (mænd) alle spiller kort, højlydt. Eller ser fjernsyn, Kun bartenderen er en kvinde.

Vi lader som om vi er kommet for at læse avis og jeg forsøger mig med skjult kamera, men kan ikke få lyden til at virke.
Gulvet er bare så beskidt. Mange Spanier ryger og alle asker på gulvet. Det må være alle mændene i byen der er her, for der er ingen på gaderne. Men hvor er kvinderne hende? For der er ingen kirke.
Der er landskamp i aften, mellem Holland og nogen andre. Karen er inkarneret fodboldfan. Vi får hende ekviperet i orange inden hun og Saskia går på baren for at se fodbold. Vi andre går i seng.


